Toimitusehdot

Verkkokaupan toimitusehdot

Voimassa 19.1.2017 alkaen

 

Yleistä verkkokaupasta

 

Verkkokaupan tuotteita myy Roseprint Oy y-tunnus 0637690-6. Myymme tuotteita täysi-ikäisille yksityishenkilöille Suomeen ja EU-alueelle. Tuotteiden hinnat sisältävät arvonlisäveron. Pidätämme oikeuden hintojen ja postikulujen muutoksiin.

 

Tilaaminen

 

Tuotteet tilataan pääsääntöisesti internetin välityksellä osoitteesta www.roseprint.fi/kauppa/ ostoskorin kautta.
Kaikki tilaukset vahvistetaan sähköpostilla, jossa ilmoitetaan tilauksen hinta, mahdolliset toimituskulut sekä tilatut tuotteet. Tilausvahvistuksen saaminen edellyttää sähköpostiosoitteen ilmoittamista tilauksen yhteydessä.
Asiakas sitoutuu jokaisen tilauksen yhteydessä voimassa oleviin toimitusehtoihin.



Tilausvahvistus

 

Lähetämme sähköpostitse tilausvahvistuksen, josta näet laskun loppusumman.
Sivuillamme olevan käyttäjätilin kautta voit tarkastaa tilauksen sisällön.

 

Maksutavat

 

Tuotteet ja niiden mahdolliset postikulut maksetaan tilauksen yhteydessä. Verkkokaupassa voidaan maksaa seuraavilla maksutavoilla: Nordea, Osuuspankki, Danske Bank, LähiTapiola, Aktia, Nooa, Paikallisosuuspankit, Säästöpankit, Handelsbanken, S-Pankki, Ålandsbanken sekä maksukortit. Maksaminen tapahtuu Checkout Oyj:n sivuston kautta.

 

Maksupalvelutarjoaja

 

Checkout on sinulle turvallinen maksutapa. Palvelu on maksulaitoslain siirtymäsäännöksen nojalla merkitty Finanssivalvonnan ylläpitämään maksulaitosrekisteriin. Palvelu on Checkout Finland Oy:n (y-tunnus 2196606-6) ylläpitämä palvelu ja Checkout Finland Oy on OPn omistuksessa.

 

Maksu pankkipainikkeilla

 

Checkout maksunvälityspalvelu välittää maksusi kauppiaalle. Käytössäsi on kaikkien suomalaisten pankkien maksupainikkeet, eli voit maksaa Nordean, Osuuspankin, Säästöpankin, POP-pankin, Danske Bankin, Handelsbankenin, S-pankin, Ålandsbankenin ja LähiTapiola pankin maksupainikkeilla. Maksun saajana tiliotteella näkyy Checkout Finland Oy. Välitämme maksusi verkkokauppiaalle.

 

Maksut luottokorteilla

 

Voit maksaa verkkokaupassa Visa-, Visa Debit-, Visa Electron-, MasterCard- ja Debit MasterCard -korteilla. Korttimaksaminen tapahtuu turvallisesti Netsin SSL-suojatulla maksulomakkeella. Verkkokaupalla eikä Checkout Finland Oy:llä ole pääsyä korttitietoihin eikä maksukortin tietoja tallenneta järjestelmiimme. Verkkokaupassa ovat käytössä kansainväliset Verified by Visa- ja MasterCard SecureCode –todentamispalvelut.
Verkkokauppa käyttää Checkout maksunvälityspalvelua korttimaksuissa. Verkkokauppa toimii tuotteiden ja palveluiden markkinoijana sekä tuotteiden toimittajana asiakkaalle. Verkkokauppa huolehtii kauppaan liittyvistä lakisääteisistä sekä itse määrittelemistään muista velvoitteista. Maksukorttimaksuissa kauppa syntyy asiakkaan ja Checkout Finland Oy:n (2196606-6) välille. Checkout Finland Oy vastaa korttimaksuihin liittyvistä velvoitteista ja reklamaatioista. Checkout näkyy maksun saajana korttilaskulla ja välittää asiakkaan maksaman maksukorttimaksun suoraan kauppiaalle.

 

Toimitusaika

 

Postitamme tuotteita jokaisena arkipäivänä. Pankkiyhteyksistä riippuen siihen kuluu 1-3 arkipäivää laskun maksamisesta.

 

Toimitustapa ja toimituskulut


Toimitustapana on Postin palvelut, kotiinkuljetusta lukuunottamatta. SmartPost sekä nouto omasta Postista sekä nouto liikkeestämme ovat mahdollisia toimituspapoja. Toimituskulut ovat 6 EUR/lähetys.

 

Vaihto- ja palautusehdot


Asiakkaalla on Suomen kuluttajansuojalain mukainen 14 päivän vaihto- ja palautusoikeus. Palautusoikeus koskee vain alkuperäispakkauksessa olevia käyttämättömiä ja myyntikelpoisia tuotteita.
Liitä palautuksen mukaan seuraavat tiedot:
asiakas- tai tilausnumerosi, nimesi, osoitteesi ja puhelinnumerosi
sähköpostiosoitteesi
pankkitilinumerosi
sekä kopio tilausvahvistuksesta

Palautusosoite:
Roseprint Oy
Teollisuuskatu 28
49400 Hamina
Emme vastaanota palautuksia yli 14 vrk kuluttua toimituksesta. Kun palautus on hyväksytty, rahat palautetaan suoraan tilillesi palautuksen vastaanoton ja käsittelyn jälkeen.

 

Ongelmatilanteet kuljetuksessa sekä viallisten tuotteiden osalta

 

Mikäli tilattu tuote on kadonnut kuljetuksen aikana, vioittunut tai asiakkaalle on toimitettu väärä tuote, tulee asiakkaan ilmoittaa virheestä välittömästi.
Roseprint Oy
Teollisuuskatu 28
49400 Hamina
Ilmoitus virheellisestä toimituksesta tai viallisesta tuotteesta on tehtävä 14 päivän sisällä tuotteen vastaanottamisesta. Jos kirje tai paketti on vioittunut postissa, on tuotteesta tehtävä välittömästi reklamaatio postiin.

 

Muuta


Pidätämme oikeuden muuttaa toimitusehtojamme. Asiakkaan on ennen tilaustaan tutustuttava kulloinkin voimassa oleviin toimitusehtoihin.
Roseprint Oy käsittelee kaikki asiakastiedot täysin luottamuksellisesti.
Roseprint Oy  sitoutuu olemaan luovuttamatta asiakastietoja kolmannelle osapuolelle.